Saturday, December 03, 2011

Wajah Kesayangan Hamba..

Assalamualaikum..

Salam sabetu.. apa plan uols hari ni? mahu keluar berjalan kah? menolong ibu bapa kah? Baiklah permulaan hari hamba nak share wajah2 kesayangan hamba ini.



inilah opah saya.. sebelah kiri opah sebelah my mom dan di sebelah kanan pula adalah opah sebelah abah.. mereka sangat baik hati dan sporting uols..




yang ini pula arwah moyang saya yang dipanggil 'nyang' oleh saya.. besa lah uols, masa kecik kan pelat.. panggil gitu melekat sampai ke besar..haha  arwah moyang saya ni lah yang rajin melayan kerenah saya dan cousin yang lain yang tak semenggah tu..uwaaaaa.... =( rindu teramat kt arwah nyang dan atuk.. arwah atuk xde upload dalam laptop la pulak..

arwah atuk sebelah my mom pula agak tegas orangnya tp sangat baik hati dan penyayang. die pandai masak tau uols.. yelah dolu2 chef.. opah pon sama.. arwah atuk sebelah abah pula memang la teramat sporting! apa saya nak diikutkan sesaja..masa saya kecik opah garang, atuk la yang selalu backup..(caya lah atuk!!!)

Pabila musim cuti sekolah, saya dan akak serta cousin yang lain selalu balik kampung.. bermain disana, habis suma periuk belanga kami kuarkan dan sepahkan sampai opah sebelah abah marah..hahahaha  besa lah opah sebelah abah ni pembersih orangnya, tak boleh tengok sepah langsung.. cucu2 pula tak semenggah sumenya.. tapi cam biasa lah, atuk la yang akan backup last2nya. (eh time tu masa kecik tau uols, kalo dah besar buat camtu memamg nak kena baling terus dengan periuk tu..haha) seronok beronok-ronok la saya bile arwah atuk ada.. arwah rajin ajar saya mengaji, solat, agama.. hmmm rindu jugakkkkkkkkkkkkk :'(

masa saya kecil saya membesar dengan opah sebelah my mom.. dah jadi macam ibu ke2 saya tu.. bile nak balik kl mesti nangis..(ok jangan emo sekarang)T__T..

......

......

.....
................


eh eh eh... tetiba kua gambar opah yang ni..hahaha (nampak sangat saya tipu).. amboooiiii opahhh, bukan main lagi pose giteww.. jealous i nyahh!! ok dengan opah tak boleh jealous.. T___T  baru ni opah pergi aucland, new zealand berjumpa dengan paklang saya.. al maklum lama tak jumpa.

eh uols, apsal entry saya kali ini cam sedih je?? eh tak... tak... tak...


saya rindukan mereka semua.. ='(



p/s:: hargai mereka dengan sebaik-baiknya sementara mereka masih ada di dunia ini lagi..(ok saya tazkirah lagi) T________T



BYE!! ('*')v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!