Thursday, December 15, 2011

Charlie bit my finger again!!! ^__^



Assalamualaikum...

Lihat ini uol...sangat lah teruja!!!


sekiranya uol tak boleh view, uol klik sini ye


Comel kn uol??? eiii geram betol la dengan baby yang kiut miut macam tu!! kalo ada depan mata saya tu habis pipi baby tu kite cubit-cubit..(nasib la mana-mana baby yang malang jumpa kite) bhahaha. saya memang sukakan baby.. kalo jumpe je baby kat mana-mana mesti rasa cam nak pegang je, dapat usik sikit pun jadilah... sampai en.bf cakap: "eh awak jangan la buat macam tu nanti mak dorang ingat awak nak culik anak die"... erkkk...-,-" ada muka penculik ke saya nih?  ahaha.. tidak mengapa lah.... saya tak usik lagi tapi main-main mata je..haha (boleh ke camtu??)


tapi kalo dapat yang gelak tak berhenti macam ni????...


kalo uol tak boleh view, klik sini juga gelak sakan ye..


kalo gini la baby depan mata, tak kua umah pon tak pe, umah takde astro atau mr.bean pon takpe.. ngadap baby ni sorang je pon dah boleh tergelak.. mengapakah anda suma ini comel-comel belaka??...geram tahu!!! betapa indah dan sempurnanya ciptaan Allah s.w.t... inilah rezeki yang tak ternilai bagi setiap ibu bapa di dunia ini kan uol..

p/s:  " Renung-renungkan dan selamat beramal " (gaya dr. fadzillah kamsah).... haha tak pasal ;-p

ok saya dah lari tajuk.. -.-"

LARIIIIIIIII LAJU-LAJU!!!!!



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!