Sunday, December 18, 2011

Transformation !!!



Assalamualaikum..



Cerita terbaru tak berapa nak baru...huhuuu al-kisahhhh.. "to'ibbb" tersebut lah kisah... "to'ibbb"..sang kancil datang mengadap..."to'iiibbbbbb".. ok sudah-sudah lah tu ms.tina.. jangan mengarut!! kang kena karate dengan si comel yang membaca entry ni nanti.. erkk.. abaikan!!!


Begini ceritanya, itu hari saya dengan family pulang ke kampung... sedang saya duduk bersila sambil berborak dengan my aunty, ada lah cousin saya yang berumur lingkungan 3 tahun itu datang nak bermanja, lalu duduk di atas riba saya (bukan saya yang duduk atas riba die ye, kang patah pulak kaki si comel tu..hahaha).. kebetulan ketika itu spec saya sangkut di leher baju.. si comel itu bermain dengan saya, main punya main kepala die pon terantuk ke dada saya.. thennnnnn...bunyi cermin pecah.. pehhhhhh!!!!


memang spec saya patah uol!!! kecewa, hampa, sedih, sebak suma ada masa tu.. (tapi muka tetap control)  ^__^ spec itu pemberian dari ibu tersayang.. waduhhh!!! so, malam itu saya pulang ke KL tanpa spec.. :'(   lihat nih!!




kan kan kan saya dah cakap!!! cermin itu patah!! (erkkk emo pulak) rasa nak bawak balik serpihan cermin itu sekali.. kesian si comel itu kena marah dengan ayahnya sebab spec saya patah.. tidak mengapalah.. silap saya jugak uol sebab sangkut spec tu di leher baju.. saya ni sebenarnya tak suka pakai spec, selalu pakai contact lense je.. tapi biasalah contact lense tak boleh pakai lama-lama. so bila saya malas, saya pakai jelah spec.. al-maklum, rabunnya memang melampaui batas.. 


Penah jugak saya pergi office tanpa contact lense dan spec, budget bagus sangat mata ini kan.. =p sekali jerit panggil kawan saya, ingat kan memang kawan saya, bila dah datang dekat rupanya orang lain.. bhahaha malu siot!!! minah tu pelik je tengok saya..erkkk.. -,-" semenjak itu, saya sudah menjadi sombong.. yelah, tak kan nak tersengih sepanjang jalan walaupun tak nampak orang, tak pasal orang cakap saya mereng.. hhhohoo ;-O


Pada minggu yang lepas saya pun order lah spec baru, nak nangis rasa beli yang baru.. yelah, ujung bulan kena beli spec baru pulak.. lari budget saya tahu!! spec itu telah di transformasikan menjadi sebegini rupa..





Walaupun ianya telah di transformasikan, saya tetap sukakan yang lama itu... sentimental value tu uol.. pemberian ibundaku.. :'(  hmm anggap jelah tak ade rezeki.. lagipun spec itu saya dah pakai lama, dah 6 tahun tapi tetap nampak cantik dan baru.. heheee saya tidak boleh mengharapkan contact lense je uols, sebab ianya tidak boleh dipakai 24 jam kan, tambah pulak sekarang di office keje saya tersangat lah banyak.. mata pun cepat penat, saya amat memerlukan spec dari contact lense.. ;'( so nak tak nak terpakselah buat yang baru..


pssstt: mood sedih + gumbira hari ini.. T___T




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!