Wednesday, December 07, 2011

Universal studio, Singapore



Assalamualaikum..


Baru-baru ni adik beradik saya pergi ke Singapore holiday, bersuka-ria TANPA saya.. sob..sob..~ ='( hmmm tak pe2 wahai kakak ku dan adik-adikku sekalian.. kita akan pergi nanti kemudian hari ye.. (ayat jealous tak mo ngalah).


Saya tidak dapat ikut mereka kerana ada sebab-sebab tertentu yang tidak dapat dielakkan mahupun dicegah (macam sejenis penyakit lak kan?) seronoknya melihat gambar-gambar mereka.. (ok jealous lagi).. adik-adik telah memberikan sesuatu kepada saya... auuwwwww *terharu*


stick apakah ini? o.O



ouhhh pen.. smart gak T__T


jap

jap

jap

ehh.. ada lagi..


choc almond... lazat sekali ;d

* terharu lagi* ;'(


Actually, adalah lagi sedikit choc tapi tak sempat nak amik gambar... pelahap punya pasal.. ^_^v .. yang ni pun bawak pegi office, jadi breakfast la gamaknye dah lapo pepagi bute.. tak banyak pun adik-adik membeli.. biasalah mereka students.. ongkosnya juga nngak banyak.. apa-apa pun, kakakmu sangat appreciate diatas pemberian itu..awww ~



terima kasih kepada adik beradik saya semua.. enjoy nye dorang kn..hihihiii
ce tengok anak buah saya yang kecik tu (dania) gambonye asik dok pandang kartun tu je.. geram nampak..hahahaa ('_')v

* nanti ma'nah (mak ngah) belikan anya (dania) patung kartun besar gedabak camtu ye.. 3/4 kali ganda lagi besor dari anya.. (ok sila jangan percaya) ^__^



 
p/s:: thanks uols kerana meluangkan masa membaca blog tak brapa nak indah ni...huhuu Luv u.. ;-*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!