Saturday, December 17, 2011

Ketagih " My Girl " !!!

Assalamualaikum..




Uol penah tengok tak cite ni?? korean movie.. yang di atas tu soundtrack die je.. cite ni dah lama sebenarnya.. juz saya je yang ketagih dok tengok cite ni.. n___n rasanya kalo tak silap saya 1st time saya tengok masa tahun 2005.. alahhh biasa la kalo nama pon students, ade je cite nak tuka-tuka dengan kengkawan kan.. tapi cite ni memang memberi kesan la beb..

mengapa??

kenapa??


sebab dalam banyak-banyak korean movie yang saya pernah tengok, cite ni jugak yang tak pernah buat saya bosan.. setiap kali tengok mesti akan gelak sorang2, nangis sorang2, senyum sorang2, suspen sorang2.. erkkkk banyak nye sorg2!!! hahaha bile turun bawah untuk dinner dengan family, my mom mesti cakap, " dik, kenapa? macam orang gile tersengih sorang2" hahah ok ini serius... penyakit berjangkit uol.. tak percaya cuba la layan cite tu..


Kerana cite ni la, sampaikan saya ada test microeconomics pon saya tak study uol!!o.O? sila percaya.. maen redah je jawab exam pepagi bute, mata pon lebam seperti panda..hahah penyakit ini pula berjangkit pada parent saya setelah saya membeli dvd cetak rompak punye berharga rm 32..murah kan? harga asal dalam rm 1++  parent saya dok ngadap sampai apa pon tak buat kat umah..dahsyat2 (sambil geleng kepala)


  
Seo Jung Woong dan Park Si Yeon


   
 Yu-rin (heroin) dan Seol Gong Chan (hero) 


Dari tahun 2005 sampai ke hari ini saya tak pernah bosan.. mereka sangat cute lah!! seo jung woong sangat cute uol!! wataknya boleh buat uol cair lah..(kite tak tipu tau) tetapi wataknye...hmmm perangainye dulu tu tak ok lah...(erkkk ini lakonan je pon) saya lagi amat teruja dengan seol gong chan (amek kau besar gedabak namanye haku letak) hahaha... berebut-rebut dengan kawan-kawan nak kan die.. erkkk -.-" macam lah dapat..hahaha dia tuuuu kacak, watak sangat menarik (ok lelaki pilihanku), low profile, skema, baik, romantic dan macam2 lagilah.. (kalo jumpa depan mata boleh pengsan nyah!!) en.bf sila jangan jealous..hohohoo @_@ pelakon wanita utama pula seorang yang gila-gila, damn cute!!!.. eh memang dorang suma cute lah.. habis kat entry ni je cakap pasal cute..haha tak pasal..T__T  uol mesti try tengok tau!! mesti uol tak kan rasa rugi.. Seriously..  ^__^







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!