Monday, December 12, 2011

Ice cream Potong.. ;d




Assalamualaikum..


Di pagi yang indah ini, amat seronok sekali kerana saya bercuti sempena cuti Sultan Selangor.. Al-maklumlah bekerja di selangor..(haha belagak lak)..^__^ sila jangan jealous ye warga negeri lain..(tak pasal).. Orang yang tidak boleh mengambil cuti lagi memang agak teruja apabila mendapat cuti walaupun 1 hari... terasa bersyukur sekali..hehehe Walaupun cuti banyak lagi tapi tetap tidak boleh bercuti.. =( Sebenarnya saya perlu menanggung kerja bagi staf unit saya yang berpindah.. kerja amat lah banyak sekali, rasa nak tido je kat office tu.. gara-gara nak siapkan suma kerja.(sila teruja) ('',)v


Eh uol, dah lari tajuk ni..hehe sila abaikan ye.. nak cite pasal aiskrim, tapi ke laut sudah..hehe semalam masa menemani ibundaku yang tercinta itu, adik saya yang bongsu ternampak ada orang jual ice cream potong.. wah!! biar betol??? 0.0? sebenarnya adik saya ternampak ada orang makan ice cream tu, then kami pun teruja terus mahu mencari.. pusing punya pusing jumpa juga akhirnya..


Tadaaaaaaaaa....



Uol nampak tak gambar tu blur?? actually saya malu nak ambil gambar ketika itu... orang ramai sekeliling melihat saya.. mesti dorang fikir, "apehal la budak ni jakun tak pernah tengok ice cream potong, siap nak ambil gambar lagi"..  -.-" sebab itu dengan pantas saya snap sambil coverline tengah tengok handphone..hahahaa =D

Memang agak jakun pon uol, kali terakhir saya menikmati ice cream potong masa saya sekolah rendah tau.. tapi yang saya beli tu tak sama dengan versi lama tu.. yang dulu punya ice cream potong lagi enak sekali sebab dapat rasa kacang tu pure punyo.. yang ini pula hanya sekadar perisa.. hmm hampa.. -.-  nak tengok tak yang lama???





Enak kan?? memang enak bangat pon uol.. kat mana saya boleh dapat ice cream ni? nak versi lama tu punye.. sape nak belanja saya?? sila taipkan SMS ON BELANJA dan hantar ke 32888...hahaha sampai kiamat saya tak dapat uol belanja tahu!! potongan yang lama dengan yang baru berbeza kan uol?? versi lama tu die memanjang ke bawah, versi baru tu pula petak comel gitu, lambat makan nanti cair habis jatuh..huhu hmmm tengok je dah lazat, apetah lagi kalo dapat rasa kan kan kan kan kan....





Walaupun tak dapat ice cream potong versi lama tu, saya tetap ceria dan teruja dapat ice cream versi baru itu...yeeehhaaa ^_^V lihat tu, sampai anak tudung pon terkeluar..hahahaha tak senonoh betol.. T__T. Nanti uol boleh la mencubanya, dan kalo dapat cari versi lama, inform saya ye..hehe arigatou gozaimasu ありがとうございます !!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!