Monday, December 19, 2011

Robot Fight !!!

Assalamualaikum...


Saya nak bagi uols tengok ni!!! jom cik adik, cik abang, cik kak, cik makcik, cik nenek, cik atok dan cik-cik serta encik-encik sekalian.. hehe T___T  kite tengok macam mana robot lawan dengan orang biasa macam kite ni... actually bukan robot betul-betul pon.. alahhh uols tengok jelahh... layaaaannnnnnnnnn!!!!!!




Lawak kan?? kan?? kan?? -,-? ni la antara part yang saya suka dalam cerita ini.. Pelakon lelaki sangat lah comelness!!! (pitam 5 minit jap)..hikhikhik Tengok lah dia lawan gaya robot tu.. lawak gilos nyah!! Cite ni tajuk nya Euro Trip tau uols.. nanti uol try la tengok.. (erkkk macam banyak je nak bagi uol tengok ni -.-"! bhahaha) alahhh, ni cite lama, (alamak suma cite lama je yang saya suggest kan?) alahh biar la lama ke baru ke, yang pentingkan cerita tu best.. memang sangat best!!


Cerita ni mr.bf yang suggest before ni.. cerita teenagers and lawak sesangat lah.. saya memang suka cite lawak-lawak ni.. boleh gelak tanpa henti (erkkk seram je bunyi). Mr.bf ni memang lah sangat suka tengok movie.. rasanya die boleh bukak kedai dvd lah.. tak pasal separuh dvd nya letak di rumah saya gara-gara terlalu banyak dvd.. itu lah kerjanya setiap malam dok layan movie..

Tetapi...

Tetapi

Tapi...

Budak bawah 18 tahun jangan tengok ye!! warning ni.. (erkkk tak pasal) alahhh saya bukan marah tapi saya bagitahu awal-awal.. tak ada apa sangat yang over pun juz tak elok untuk tontonan mereka di bawah 18 tahun ni.. nanti tak pasal saya kena saman pula. heheehe -,-"


Saya cite sikit apa sinopsis cerita ni ye.. seorang lelaki ingin mencari awek die yang die kenal melalui internet.. so die pergi ke europe bersama kawannya untuk mencari awek tu balik setelah ada salah faham melalui chatting dorang tu.. sepanjang perjalanan ke europe tu macam-macam yang jadi.. hhaaa yang macam-macam jadi ni yang uols kena tengok.. lawak tau.. ok saya tunjuk wajah dvd ni ye... saje je saya nak share something yang menarik... Selamat Menjamu Mata ^___^





2 comments:

  1. nak kena cari cerita ni..hee~

    ReplyDelete
  2. a'aaa, dear u cari la..serius best.. saya dh tengok byk kali..lawak tu.hihii =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!