Sunday, January 29, 2012

E-day~Part 2 (apabila majlis dimulakan) ^_^

Assalamualaikum w.b.t..


Ini adalah sambungan dari entry yang lepas.. hope uol tak boring.. (walaupun reality boring) keh3.. T__T This time nak cerita kat uol bila majlis dimulakan.. selesai sudah ketibaan "dif-dif kehormat" cewahhh... tak de maknenye.. >_< apabila rombongan pihak lelaki sampai dan berkumpul di hall bersama family serta saudara mara, saya terasa macam seronok sangat... meriah je rumah pada hari itu.. siap pasang bunga api letup-letup dalam rumah.. (ok tipu.. =p) hehehe





Suasana ketika majlis dimulakan.. dan saya pula dimana?? sedang buat apa?? sedang menari michael jackson di dalam bilik.. memang over kan?? lempang sikit!!! -.-\ padahal tengah tak tentu arah.. ke hulu ke hilir.. nasib dalam bilik tak de parit, kalo tak, terus jatuh parit sambil berenang-renang ke muara.. ok imaginasi sudah melampaui batas..hahaaa ^__^ jom tengok apa saya tengah buat ~~



owhhh sedang makeup... cettt!! muka masam je kan?? tak de lah uol.. mak andam tu tak bagi senyum sangat.. die suruh saya serius.. haaa kan dah serius habis tuh.. hihiihiii



Sedang membetulkan selendang sikit.. ok tak jadi!!.. mak andamm.. help!! help!! bergegas mak andam betulkan.. bila keadaan begini terjadi kat uol, benda senang pon boleh jadi susah.. sabo jelahh...



Selesai sudah sesi makeup.. bergambar sebegini pula.. muka macam happy.. memang excited pun.. habis tu kenapa bergambar sampai tutup mata?? bulu mata tuh berat lah!! hahahaa :-D saya 1st time pakai bulu mata palsu.. tak tahu lah macam mana orang di luar sana yang gemar memakai bulu mata palsu ni..  pandangan jadi terhalang.. mata jadi berat lalu sepet.. dah la memang azali mata saya kecik, bertambah-tambah kecik.. ayoyoyooo.... (^___^)


Seterusnya....



Bermula lah sesi perbincangan di antara kedua-dua belah pihak.. 




Sesi penyerahan cincin dari pihak lelaki kepada pihak perempuan... yang berbaju kemeja berwarna biru itu ialah pakcik saya iaitu pakcik mizan..beliau wakil dari pihak perempuan..(thanks a lot pakcik mizan).. yang tengah pegang cincin berbaju hijau pula adalah abah saya.. abah seperti mencari ibunda jerr.. mana mak?? mana mak?? dalam hati abah berkata dan tercari-cari.. hehehe



Ibunda telah dapat dikesan..hehee actually mak saya dihalaman rumah sebab nak ambil barang, sekali nak masuk balik ke dalam rumah, sudah penuh, nak lalu pun segan.. so mak dok kat depan sliding door jelah.. muka mak gembira je tengok cincin tuh!! o.O!! terpegun suda.. dalam hati mak berkata "kang mak pakai terus cincin ni kang".. kihkihkih memandai je haku buat cerita.. T__T


Wajah kegembiraan terpancar di wajah parent saya.. cukup membuatkan saya gembira bila melihat mereka gembira.. :') Tapi yang paling excited pada majlis ini ialah opah saya.. seronok beronok-ronok saya tengok gelagat opah.. uol nak nengok?? nantikan entry seterusnya apabila cincin disarungkan... jeng jeng jeng... (",)v


To Be Continued...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!