Monday, January 02, 2012

Busy... ='(

Assalamualaikum...


Hi uol... maaflah sudah lama tak update belog.. =( lately ni saya sangat busy.. busy di office mahupun di rumah.. uwaaaaaaa ;'( nak nanges kuat-kuat sambil guling2 boleh tak???hahaha rindulah pada belog inih!!! dan rindu pada uol juga... auuuwww T__T (meh saya lempang pipi sendiri)

begini lah keadaan saya di RUMAH



dan di OFFICE

bezanya saya dengan gambar di atas ialah mereka comel gilos!! tp saya tidak comel.. harap maklum..
hehe ^__^V

uol!! saya baru tersedar, sekarang dh 2012!!! (ok yang ini jangan lempang, tarik idung bagi panjang) ye saya memang melampau kan uol?? tak kan lah busy sampai tak tahu tahun pulak.. ye saya tipu.. bak kate anak buah saya "hahaha kena tipu, bayar seribu".. erkkk mana anak buah haku belajar nih??


Baiklah nak ucapkan kepada readers yang comel belaka tu selamat menyambut tahun baru.. tahun baru, azam baru, jangan gf or bf baru sudah!! tapi lagi melampau kalo suami baru or isteri baru!! hep!!hep!! tak mo ye gituee.. bhahaha


uol bagi saya masa, saya akan explain dalam masa 1bulan lagi mengapa saya busy... nantikan.. (Tau uol tak teruja pon!!bhahaha) T___T


1 comment:

  1. busy betul ye, sampai lama x update blog princessdiaries2002.blogspot.com ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!