Monday, January 09, 2012

TQ Allah..

Assalamualaikum


Saya rasa sangat bersyukur pada hari ini kerana hari ini merupakan hari yang bersejarah dalam hidup saya. Kenapa ek?? Huhuhuu nanti lah entry yang lain saya bagitahu uol k?? -.-" (mesti uol bosan giler dengan tanda soal ni kan) tak mo majok2 k. Nanti kena jual!! Bhahaha ;p


Seriously hari ni macam mimpi je.cobaan menampar2 pipi sendiri sambil feel "hmm sakit jugak" =.=\ Cubit tangan, kaki pon sakit jugak. Ape kate uol tampar saya laju2??!!! Nak gak rasa sakit camne pulak. Erkk -,-" (lari laju-laju!!!!)


Saya tak boleh tido malam ini.. macam banyak benda je yang saya fikirkan.. hmmm =l

~ terima kasih Allah kerana memberi saya peluang hidup di dunia yang serba indah ini.

~ terima kasih Allah kerana memberi saya ibu bapa yang baik juga sempurna untuk mendidik saya sehingga dewasa.

~ terima kasih Allah kerana memberi rezeki sehingga saya masih dapat menjalani kehidupan yang serba sederhana. Dapat menghirup udara segar, melihat matahari, langit dan keindahan alam ciptaanMu.

~ terima kasih Allah kerana permudahkan segala urusanku dari dulu sehingga ke hari ini juga hari mendatang InsyaAllah.

~ terima kasih Allah kerana memberi saya adik2 dan kakak yang menghormati orang tua, menyayangi keluarga, serta membesar bersama dengan hidup yang ceria.

~ terima kasih Allah kerana memberi saya bos yg memahami pekerjanya walaupun kami berlainan bangsa.

~ terima kasih Allah kerana memberi saya kawan-kawan yang sangat baik hati dan selalu menghiburkan saya di kala susah dan senang.

~ terima kasih Allah kerana pertemukan saya dengan en.bf serta keluarganya yang pemurah, baik hati, penyayang juga bakal menjadi keluarga saya. InsyaAllah. =)

~ terima kasih Allah kerana memberi kesihatan yang sempurna kepada saya, keluarga saya, keluarga en. Bf, opah, serta orang disekeliling saya.

~ terima kasih Allah kerana pertemukan saya dengan kawan2 bloggers yang sporting, yang selalu berkongsi info.

~ terima kasih Allah kerana memberi saya ilmu di dunia dan di akhirat. Mahupun ilmu tak cukup di dada, demi Mu, akan ku cari ilmu walau apa pun cara untuk menunaikan tanggungjawabku kepadaMu kerana Ilmu adalah salah satu yang di tuntut oleh Islam.

~ terima kasih Allah kerana sehingga saat ini memberiku nafas untuk hidup dengan gembira.

~ terima kasih Allah kerana melangkapkan segala keperluan hidupku.

~ Terima Kasih Allah.. Terima Kasih Allah.. Terima Kasih Allah. Syukur Alhamdulillah..


p/s: g.nite uol !!! Malam-malam begini memang sesuai untuk kita muhasabah diri. =]

Peace yaww!! ^_^v




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!