Saturday, January 28, 2012

E-day ~Part 1... ^_^

Assalamualaikum w.b.t...


Apa khabar uol?? lama saya tak update blog kn kn kn?? selepas habis je majlis pertunangan, hidup kembali normal..hehehe dan berita baik di office pula, saya sudah mendapat pengganti staf lama yang sudah berpindah.. so saya tidak perlu menanggung bebanan kerja yang banyak lagi... hoooreyyyy!!!! (give me 5!!) not high 5.. tetibe >_<"


Majlis Pertunangan saya berlangsung pada 22.01.2012.. kebetulan sama pula dengan majlis pertunangan kawan rapat saya semasa di kolej iaitu Wan Nurul Huda (che' wea) dan Mohd Suhaimi (Mat CE), majlis mereka di kedah.. Tahniah kepada mereka.. =) jom kita menjamu mata.. T__T




Rombongan pihak lelaki ke rumah saya... auuwwww (gewdik ckit) meh lempang saya laju-laju!! hahahaha =p



Inilah mini pelamin saya =) agak kelam kabut mencari mini pelamin sebelum ini.. ikutkan hati tak mo langsung buat mini pelamin.. malu siot nak dok kat situ bila mata semua orang ke arah kita.. huhh.. -,-" hajat ibunda dan keluarga mahukan ini, saya turutkan jua.. gigih mencari, namun ini yang berkenan dihati... (ayat tak boleh blah) hahaha >,<  Actually saya ada mencari mini pelamin yang lain sebelum ini tapi harganya terlalu mahal, so tidak perlu membazir.. saya decide untuk mencari harga yang murah dan berpatutan.. last minute contact butik ini.. alhamdulillah dapat juga... 




Hantaran dari pihak saya kepada pihak lelaki.. sepatutnya 7 dulang berbalas 9 dulang je.. so, saya sudah menyediakan 9 dulang.. pada pagi majlis itu, busy lah saya bergegas beli fresh flower untuk buat sirih junjung itu serta membuat gubahan terakhir dulang choc.. selepas itu berlari anak naik ke bilik untuk sesi makeup.. selesai sudah, apabila turun kebawah, melihat banyaknye hantaran!! pehh!! biar betol?? o.O?? sumpah haku buat 9 dulang je itu pun termasuk akak saya sponsor sikit, bile turun jadi 17 dulang.. mak aiii.. tak terkata.. rupanya sedara mara yang sponsor lagi.. sempat pula mereka tolong gubah... terharuu~~ ^__^ Terima kasih kepada semua sedara mara dan keluarga saya yang berhempas pulas membantu mejayakan majlis ini.. terharunya saya bercampur dengan perasaan teruja.. hehehee alhamdulillah rezeki.. =)



Hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan.. Yang ini hasil gubahan dari mama en.tunang.. hantaran dari pihak saya pula, saya yang gubah sendiri.. itulah sebelum ini saya pernah cakap kat uol saya busy je memanjang.. ini lah yang saya lakukan sebenarnya.. credit tu mama en.tunang.. cantik gubahan hantarannya.. i loikeee!!!! T__T credit to sedara mara serta family saya juga yang menggubah hantaran last minute yang mereka sponsor.. sama pulak macam saya yang gubah... berseni sungguh mereka ini... sukenyeeee.... (sambil guling-guling kegembiraan... over nyah!!) bhahaha =D


To be continued...


p/s: terima kasih kerana meluangkan masa uol untuk membaca entry ini.. muaxxx!! ('',)v




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila teruja dengan yang ini !! Click2 !!!